Dopizdilo mi je


dopizdio mi je spor internet
dopizdio mi je small talk s taksistima o mizernom stanju u hrvatskoj
dopizdili su mi isprazni razgovori koji ne vode ničemu
dopizdili su mi portali sa sadržajem namijenjenim samo za bogatu publiku
dopizdili su mi i portali s clickbait člancima
dopizdila mi je sveopća mržnja prema ljudima i stvarima koje odstupaju od "normalnog", što god to značilo
dopizdili su mi tramvaji
dopizdila mi je loša kava
dopizdile su mi noćne more
dopizdilo mi je loše vino
dopizdili su mi šuplji odnosi koje više nemam namjeru održavati
dopizdila mi je i prokleta nostalgija
dopizdila mi je rutina
dopizdio mi je osjećaj izgubljenosti i bespomoćnosti
dopizdio mi je susjed kojem je televizor uvijek glasno pojačan
dopizdili su mi pompozni pisci i njihove pretenciozne rečenice
dopizdili su mi loši filmovi
dopizdilo mi je pranje suđa
dopizdila mi je vlastita demotiviranost

dopizdio mi je život kakav sam dosad vodio.

Ne hranim više vlastite frustracije,
nezdrave opsesije skidam s leđa,
patetiku puštam niz rijeku.

Više ne čekam.

Comments