Što sam naučio u 2015.?



Nije 31.12. ako ne napišeš rekapitulaciju protekle godine kroz koju si dobio prosvjetljenje svih svetaca i samim time postao bolja osoba. Dvanaest mjeseci razdoblje je u kojem si govorimo da ćemo sljedeće godine stvari napraviti drugačije, nećemo ponavljati stare greške i počet ćemo učiti na vrijeme. Hoćemo sto posto. Ali to je i razdoblje u kojem susrećemo različite ljude (koji vam odgovaraju ili ne odgovaraju) ili se nalazimo u dosad neproživljenim situacijama, a iz kojih možemo nešto naučiti. Pa evo što sam tijekom protekle godine ja naučio:

1. Ljudi ponekad nisu onakvi kakvima se predstavljaju

Dogodi se ponekad da upoznaš ljude koji te na prvu očaraju svojim nastupom. Imaju taj neki otvoreni pristup, sve se čini kao med i mlijeko, ali ubrzo shvatiš da nose onu jeftinu masku iz Offertissime i da se trebaš maknuti od njih. I onda samo odeš. Ljude koji te ne čine sretnim, jednostavno ne zadržavaš u svom životu.

2. Najbolje stvari u životu nalaze se izvan komfort zone

Nikad nisam volio taj izraz ni ljude koji ga koriste. Uvijek bih pomislio "ajd' ne seri" i nastavio raditi po starom. Onda ti se pruže određene prilike u životu koje bi bilo šteta odbiti. Katkada je nekim stvarima potrebno reći "da", potrebno je izaći iz svog zatvorenog mjehurića i shvatiti da se najbolje stvari nalaze tamo gdje ih najmanje očekujemo. Shvaćam da ovo zvuči kao propovijed bake od 87 godina, ali istina je. Provjereno.

3. Prestar sam za klubove

Iako imam samo 22 godine, osjećam se kao baka od 87. One klupske gužve, zadimljeni i zagušljivi prostori koji mi nekad nisu smetali, sad mi predstavljaju noćnu moru. Nemam više snage ni živaca za laktarenje s pijanim budalama ili jebanje mame istima zbog svakog pića koje su prolili po meni. Najbolja zabava subotom uključuje spavanje u 11. Eventualno pola 12 ako se osjećam izuzetno buntovno.

4. Filozofski je ustanova za koju organizacija i rokovi ne vrijede

Glavni moto svih djelatnika i studenata ovog fakulteta jest svakako "ima vremena" jer zaista ima. Ako osoba koja je zadužena za izdavanje i ovjeravanje potvrde o obrani završnog rada, koja je potrebna za završetak preddiplomskog studija, u vrijeme najveće gužve ode na bolovanje do daljnjega, a kao zamjenu stave osobu koja prvi put u životu vidi računalo, onda mogu i ja predati zadaću dva tjedna nakon roka. Kako ćemo, lako ćemo.

5. Grozd je poskupio

Istina je. Na vašu i moju veliku žalost, Grozd je poskupio s 12 na 13 i pol kuna. Doduše, još uvijek se može naći na akciji, ali čini se da stvari uistinu više nisu iste. Tužni su ovo trenuci za mlade generacije.



Sudeći po tek malom broju stvari koje sam naučio kroz proteklih dvanaest mjeseci, moglo bi se reći da ova godina nije bila pretjerano plodna, no zato je nova već pred vratima i vrijeme je za novogodišnje odluke kojih se neću pridržavati. Nek vam je sretna!

Comments